The 5-Second Trick For نحوه خرید ارز دیجیتال

Wiki Article

در این مقاله، به‌زبان ساده نحوه خرید بیت کوین و ذخیره امن این ارز دیجیتال را توضیح می‌دهیم.

میخوام بدونم الان این لحظه من با تراست ولت میتونم وارد بایننس بشم یا خیر ؟؟؟؟اگه خیر چرا؟؟

ابتدا سطح علمی خودرا ارتقاء دهید و در شروع کار از محیط آزمایشی استفاده کنید پس از کسب تجربه در محیط دمو با مبالغ کم وارد معاملات اصلی شوید

پرسش اینجاست که این در پروسه وارد شدن مشکل ایجاد میکنه و «آی‌پی» ناشناس تشخیص میده؟

بله، در صورتی که شما اقدام به خرید ارز دیجیتال از یک صرافی ایرانی بکنید می‌توانید با استفاده از حساب بانکی خود و شارژ حساب کاربری در صرافی، ارز دیجیتال موردنظر خودتان را با استفاده از ریال بخرید.

در صورت وقوع کلاهبرداری یا فریب، ارزدیجیتال این حق را دارد که از مراجع قضایی پیگیری کند یا با این نهادها همکاری داشته باشد.

پس از احراز هویت در صرافی می‌توانید حساب خود را با کارت بانکی خود به‌صورت آنلاین شارژ کنید و با ثبت سفارش خرید بیت کوین بخرید.

در این مرحله با استفاده از فرم “سفارش سریع“، می‌توانید سفارش مورد نظر خود را ثبت نمایید.

اگر در خارج از کشور زندگی می‌کنید، برای خرید بیت کوین با کارت اعتباری یا حساب بانکی خود می‌توانید طریقه خرید ارز دیجیتال از یک صرافی بیت کوین خارجی خرید را انجام دهید.

با این حال، هزاران کاربر ایرانی همچنان با تغییر آی‌پی خود در این سایت فعالیت می‌کنند.

سبد دارایی خود را با افزودن ارزهای دیجیتال بسازید و ارزش آن را هر لحظه دنبال کنید. با جامعه فارسی‌زبان ارزدیجیتال در مورد توکن‌ها و کوین‌های محبوبتان بحث و گفتگو کنید.

در مورد کلاهبرداری‌های احتمالی در این فضا، نهادهای حافظ امنیت مثل نیروی انتظامی و پلیس فتا در قبال کلاهبرداری‌های این حوزه به‌عنوان یک فناوری مسئولیت و اختیاراتی دارند.

برای انتخاب صرافی به منظور انجام معاملات بیت کوین می توان از بین صرافی های ایرانی و خارجی انتخاب کرد اما از آن جایی که بسیاری از کارگزاری های خارجی به دلیل وجود تحریم ها کاربران ایرانی را فیلتر کرده اند بهتر است تا قبل از ثبت نام از فیلتر نبودن آن ها اطمینان حاصل کرده چرا که در غیر این صورت امکان بلوکه شدن حساب و از دست دادن دارایی بیت کوین فرد وجود خواهد داشت .

همچنین با استفاده از بازار های مالی مانند فارکس و معاملات جفت ارز نیز می توانند به خرید و یا فروش این رمز ارز بپردازند .

Report this wiki page